Nasza historia i rozwój firmy
Firma w obecnym profilu działalności powstała w 1996 roku jako przedsiębiorstwo szkoleniowe specjalizujące się w tematyce informatycznej. Wraz z rozwojem rynku i rosnącymi potrzebami klientów systematycznie poszerzaliśmy zakres świadczonych usług:
-
1997 r. – rozszerzenie działalności o usługi wdrożeniowe, ze szczególnym uwzględnieniem oprogramowania finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego.
-
2000 r. – wprowadzenie usług doradczych w zakresie pozyskiwania dotacji z funduszy Unii Europejskiej.
-
2004 r. – uruchomienie kompleksowej oferty obejmującej doradztwo przy opracowywaniu koncepcji projektów, przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej oraz rozliczaniu projektów.
-
2006 r. – poszerzenie usług o przygotowanie podmiotów do kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich.
-
2010 r. – wdrożenie usługi weryfikacji realizacji projektów pod kątem zgodności z umową o dofinansowanie.
-
2013 r. – oferta wzbogacona o wdrażanie i przygotowanie do certyfikacji w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).
-
2015 r. – wprowadzenie usług z zakresu Interim Management, bazujących na wieloletnich doświadczeniach naszych ekspertów.
-
2018 r. – wdrożenie procedur umożliwiających realizację audytów projektów unijnych.
-
2019 r. – rozpoczęcie realizacji usługi coacha innowacji dla firm planujących projekty badawczo-rozwojowe; prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z art. 286 Ustawy o finansach publicznych.
-
2021 r. – jubileusz 25-lecia działalności firmy.
-
2025 r. – rozszerzenie doradztwa o obszar ESG (Environmental, Social, Governance).
Dzięki konsekwentnemu rozwojowi i elastycznemu reagowaniu na potrzeby rynku, od blisko trzech dekad wspieramy przedsiębiorców w skutecznym zarządzaniu, pozyskiwaniu funduszy, realizacji projektów oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań.