O Firmie

Nasza historia i rozwój firmy

Firma w obecnym profilu działalności powstała w 1996 roku jako przedsiębiorstwo szkoleniowe specjalizujące się w tematyce informatycznej. Wraz z rozwojem rynku i rosnącymi potrzebami klientów systematycznie poszerzaliśmy zakres świadczonych usług:

  • 1997 r. – rozszerzenie działalności o usługi wdrożeniowe, ze szczególnym uwzględnieniem oprogramowania finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego.

  • 2000 r. – wprowadzenie usług doradczych w zakresie pozyskiwania dotacji z funduszy Unii Europejskiej.

  • 2004 r. – uruchomienie kompleksowej oferty obejmującej doradztwo przy opracowywaniu koncepcji projektów, przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej oraz rozliczaniu projektów.

  • 2006 r. – poszerzenie usług o przygotowanie podmiotów do kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich.

  • 2010 r. – wdrożenie usługi weryfikacji realizacji projektów pod kątem zgodności z umową o dofinansowanie.

  • 2013 r. – oferta wzbogacona o wdrażanie i przygotowanie do certyfikacji w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).

  • 2015 r. – wprowadzenie usług z zakresu Interim Management, bazujących na wieloletnich doświadczeniach naszych ekspertów.

  • 2018 r. – wdrożenie procedur umożliwiających realizację audytów projektów unijnych.

  • 2019 r. – rozpoczęcie realizacji usługi coacha innowacji dla firm planujących projekty badawczo-rozwojowe; prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z art. 286 Ustawy o finansach publicznych.

  • 2021 r. – jubileusz 25-lecia działalności firmy.

  • 2025 r. – rozszerzenie doradztwa o obszar ESG (Environmental, Social, Governance).

Dzięki konsekwentnemu rozwojowi i elastycznemu reagowaniu na potrzeby rynku, od blisko trzech dekad wspieramy przedsiębiorców w skutecznym zarządzaniu, pozyskiwaniu funduszy, realizacji projektów oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań.